Vaš zaveznik na poti do zdravja
04 777 0 444
Pišite nam
Nasvet - Šport in prehrana

 

Ste aktivni? Potem potrebujete najboljše gorivo!

Če smo telesno aktivni, optimalna prehrana odločilno vpliva na rezultate, okrevanje, zdravstveno stanje, telesno težo ter dobro počutje med in po vadbi. Zato ne glede na to, koliko ur tedensko posvetimo vadbi, poskrbimo, da bo naša 'mašina' imela na voljo najboljše 'gorivo'.

 

 

… GORIVO ZA POGON

Telo pred treningom potrebuje obrok, ki mu bo dal energijo. Priporočljivi so kompleksni ogljikovi hidrati, ki se prebavljajo počasi in so zato dober vir energije. Izognite se mastni hrani, predelanim ogljikovim hidratom ter prevelikim obrokom. Obrok si privoščite 1-2 uri pred vadbo.

ODLIČNA ŠKROBNA ŽIVILA BOGATA Z VLAKNINAMI:

kosmiči, rjavi riž, basmati riž, konopljine testenine, pirine testenine, konopljina semena, chia semena, prosena kaša…

PRIPOROČAMO:

 

 

… GORIVO ZA GRADNJO IN OBNOVO

45 minut po vadbi je najbolj idealni čas za nadomeščanje izgubljenega goriva. Priporočljivi so enostavni ogljikovi hidrati ter beljakovine. Idealna in super strategija prehranskega okrevanja je tekoči obrok, ki vsebuje ogljikove hidrate z visokim glikemičnim indeksom in kakovostne beljakovine.

 

ODLIČEN TEKOČI OBROK ZA PO VADBI JE SMUTI:

POGLEJTE RECEPT: Proteinski smuti z goji jagodami

 

PRIPOROČAMO:

 

 

… GORIVO ZA HIDRACIJO

Kokosova voda je odličen naravni izotonik, na katerega prisega veliko športnikov. Telo oskrbi z energijo, poleg tega pa poskrbi tudi za regeneracijo celic. Ker vsebuje naravno prisotne elektrolite, med njimi predvsem kalij, kalcij in natrij, pomaga odgnati izčrpanost po telesni aktivnosti in telesu hitro povrne izgubljeno vlago.

PRIPOROČAMO: CHI KOKOSOVA VODA

 

 

… PREHRANSKA DOPOLNILA ZA ŠPORTNIKE

Za doseganje rezultatov in ciljev, kot so na primer večja fizična moč, vzdržljivost, eksplozivnost, večja fizična masa, izguba maščobe, hidracija in regeneracija, pa so nam lahko v dodatno pomoč prehranska dopolnila. Ob povečani fizični aktivnosti imamo namreč večje energetske potrebe, ki jih je za napredek pri športu potrebno nadomestiti.

PRIPOROČAMO: