Vaš zaveznik na poti do zdravja
04 777 0 444
Pišite nam
Nasvet - Spomin in koncentracija

SE SPOMNITE ALI STE POZABILI?

 

S pozabljivostjo se srečujemo vsi. Ne spomnimo se telefonske številke ali imena znanca, pozabimo na sestanek, čez dan pozabimo opraviti, kar smo si zadali pred zajtrkom. Take težave se pojavijo, kadar smo zamišljeni, utrujeni ali preobremenjeni in niso nujno znak resne bolezni. Vzroki za težave s koncentracijo in spominom so mnogi, zato je ključno, da ugotovimo, zakaj nam misli uhajajo in si težko zapomnimo stvari. Kakšen pa je vaš spomin?
 

Preberite 10 besed, ki so pod besedilom. Nato poglejte stran in jih poskusite ponoviti. Če ste si zapomnili vsaj 7 od 10 besed, je vaš spomin povsem v redu! Sicer pa si preberite nekaj nasvetov.

POŠTA, SKODELICA, RADIRKA, PRAZNIK, DEŽ, KOŽA, BALON, VRTNICA, VESELJE, GLAVNIK

 

Predstavljamo vam 9 nasvetov za izboljšanje spomina in koncentracije:

 

  • PIJMO DOVOLJ VODE (kvalitetna izvirska ali mineralna voda)

  • UŽIVAJMO KVALITETNO IN ZDRAVO PREHRANO (morske ribe, oreščke, brokoli, paradižnik, zelenjavo z zelenimi listi, kurkumo, agrume, gozdne sadeže, vodo, zeleni čaj).

  • BODIMO TELESNO AKTIVNI V PRVEM DELU DNEVA (dovolj je, da si privoščimo dolg sprehod, ples, kolesarjenje…)

  • ZMANJŠAJMO STRES (stresni hormon kortizol lahko poškoduje področje v naših možganih, ki je odgovorno za učenje in spomin.

  • POJDMO ZGODAJ V POSTELJO (idealno je, če se zbudimo s sočno svetlobo in ne na silo in spimo od 6-8 ur)

  • BODIMO POZITIVNO NARAVNANI (rešujmo težave ob pravem času, otresimo se skrbi)

  • NE POSLUŽUJMO SE DRASTIČNIH DIET (nihanje ravnovesja poslabša koncentracijo in spomin)

  • POSKRBIMO ZA URAVNAN KRVNI TLAK IN RAVEN HOLESTEROLA V KRVI (zdrava, manj mastna prehrana)

  • NAUČIMO SE TEHNIK SPROŠČANJA (poskušajmo urediti misli, ki nam rojijo po glavi)


TEHNIKA SPROŠČANJA: vaje za čuječnost

Čuječnost pomeni biti prisoten tukaj in zdaj. Pomaga pri umirjanju misli, soočanju s stresom in izboljšanju koncentracije. Pri prakticiranju čuječnosti posameznik samo opazuje svoje misli, čustva ter druge kognitivne in telesne pojave, s položaja nepristranskega opazovalca in brez poskusa, da bi jih spremenil ali se jim izognil. Dnevno si vzemite vsaj 15 minut časa samo zase. Osredotočite se na svoje dihanje ali določen del telesa in samo opazujte dogajanje. Pustite mislim, da pridejo in grejo. Bodite potrpežljivi in prijazni sami s seboj. Čuječnost je navada, ni pa samo meditacija, saj jo lahko vpnemo v vse plati življenja.

 

Ali ste vedeli?

Povprečni možgani odraslega človeka imajo več kot 200 milijard živčnih celic. Te so povezane z več kot 100 bilijoni mrežnih točk. Dolžina živčnih prog je približno 5,8 milijona kilometrov, kar je več kot 15-kratna razdalja med Zemljo in Luno.

 


Miselni vzrok, ki poslabša spomin:

Zavračate svet, kakršen je. Brezup in jeza.
 


Nov miselni vzorec oz. afirmacija:

Na pravem kraju sem in vedno sem varen

 

 Predstavljamo vam 5 najučinkovitejših in tudi najbolj priljubljenih izdelkov za izboljšanje spomina in koncentracije:

  • GINKO (izvleček ginka izboljša dolgoročni spomin, krepi kognitivne sposobnosti, izboljša pretok krvi v možganih, varuje celice pred škodljivimi vplivi radikalov in zmanjša oksidativni stres)

  • ROŽMARIN ETERIČNO OLJE (aroma rožmarina izboljša spomin ter poživlja in pomaga okrepiti koncentracijo. Deluje tako na študente kot na upokojence) 

  • AŠVAGANDA (pomaga pri spominu in koncentraciji, stimulira mentalne in fizične procese, vzpostavlja ravnovesje)

  • MOUNTAINDROP MUMIE SHILAJIT (podpira mentalne in kognitivne funkcije, izboljša spomin, ostrino misli in zbranost)

  • KOENCIM Q10 (sodeluje pri ustvarjanju celične energije, poveča mentalne sposobnosti in zavira staranje)

 

Vas zanima stanje vaših možganov in možganskih živcev?

To lahko preverite pri nas!

S pomočjo tehnologije kvantne magnetne resonance lahko prepoznamo slabši odziv celice in s tem pravočasno lociramo težave v telesu. Analiziramo 38 področij človeškega telesa (analiza mineralov,  vitaminov in aminokislin, delovanje notranjih organov, analiza kosti, analiza srca in ožilja, imusnki sistem…).

CELOSTNI PREGLED

PREGLED PSIHOFOZIČNEGA STANJA TELESA